• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
24

اسامی شرکت های فلزات اساسی در بورس و فرابورس ایران

  • کد خبر : 847
  • ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶
اسامی شرکت های فلزات اساسی در بورس و فرابورس ایران
گروه فلزات اساسی یکی از ده ها گروه بازار سرمایه کشور است که شماری از قدرتمند ترین و قوی ترین سهام بورس ایران ...

گروه فلزات اساسی یکی از ده ها گروه بازار سرمایه کشور است که شماری از قدرتمند ترین و قوی ترین سهام بورس ایران در آن قرار گرفته  است. برخی از سهام گروه فلزات اساسی در بازار بورس و برخی نیز در بازار فرابورس پذیرفته شده اند. شماری از عرضه اولیه های سال ۱۴۰۰ وسال های آینده، مربوط به پذیرش سهامی است که در گروه فلزات اساسی جای خواهند گرفت.

گروه فلزات اساسی ، حاوی بیش از ۴۰ نماد است. برخی از نمادهای این گروه، شاخص ساز و در فهرست نمادهای پربیننده بازار سرمایه در طول هفته قرار دارند و بعضا، جا مانده از رشد نیز هستند که سهامداری بلند مدت با آن ها، توصیه می شود. در این گزارش عصرفلز، نگاهی دارید به ده ها نماد گروه فلزات اساسی و آنچه باید بدانید.

نظرات و دیدگاه های خود را درباره تکنیکال و بنیادی سهام گروه فلزات اساسی در بورس و فرابورس از طریق بخش کامنت به اشتراک بگذارید.

با ما همراه باشید.

اسامی شرکت های فلزات اساسی

اسامی شرکت های فلزات اساسی در بورس و فرابورس ایران

فولاد مبارکه اصفهان با نماد فولاد

شرکت فولاد مبارکه اصفهان یکی از قدیمی ترین و ارزشمند ترین شرکت های بازار سرمایه کشور است. ارزش شرکت فولاد مبارکه در شهریور ۱۴۰۰ به بیش از ۳۴۰ هزار میلیارد تومان رسید. اعتبار صنعت فولادسازی کشور است در کیلومتر ۷۵ جنوبی غربی اصفهان واقع شده است. سایت فولاد مبارکه در نشانی: msc.ir قرار دارد.

تابلو نماد فولاد در شهریور 1400

(تابلو نماد فولاد در شهریور ۱۴۰۰)

شرکت ملی صنایع مس ایران با نماد فملی

یکی از برترین شرکت های گروه فلزات اساسی بورس ایران است که پرتفو قدرتمندی از شرکت های بورسی و غیر بورسی دارد. ارزش بازاری فملی در شهریور ۱۴۰۰ از مرز ۲۷۲ هزار میلیارد تومان گذر کرد. شرکت ملی صنایع مس ایران، بهره برداری از معادن مس ایران را بر عهده دارد و در چند مجتمع مس در سراسر کشور دارد. از کرمان تا تبریز. سایت فملی در نشانی:nicico.com قرار دارد.

شرکت ذوب آهن اصفهان با نماد ذوب

از معتبر ترین شرکت گروه فلزات اساسی است که در بازار دوم فرابورس در سال ۱۴۰۰ قرار دارد. ۲۴ هزار میلیارد تومان تا شهریور ۱۴۰۰، ارزش بازاری داشته و تولید کننده همه نوع مقاطع هندسی استاندارد و تولید ورق است. اعتبار ذوب آهن نصف جهان در سایت: esfahansteel.com بیش تر بشناسید.

شرکت فولاد خوزستان با نماد فخوز

فخوز در شهریور  ۱۴۰۰ ارزش بازاری ۹۲ هزار میلیاردی را ثبت کرد. فولاد خوزستان، سالهاست که در بازار اول بورس قرار داشته و ذوب و ریخته گری و نورد فلزات آهنی و فولاد های آلیاژی را در دستور کار دارد. فولاد خوزستان در کیلومتر ۱۰ جاده اهواز بندر امام خمینی قرار دارد. سایت فخوز در نشانیksc.ir در دسترس است.

شرکت گروه صنعتی سدید با نماد  وسدید

در بازار پایه زرد فرابورس قرار دارد.  گروه صنعتی سدید، در زمینه سرمایه گذاری در حوزه  فلزات اساسی فعالیت داشته و دفتر مرکزی آن در خیابان میرداماد تهران است. سدیدی ها را در sadid.ir دنبال کنید. وسدید با فسدید فرق می کند.

شرکت زرین معدن آسیا با نماد فزرین

فزرین یکی از نمادهای گروه  فلزات اساسی در بازار اول فرابورس است. این شرکت، در حوزه اکتشاف و استخراج و بهره برداری از معادن تولید و فرآوری مواد معدنی فعالیت داشته و کارخانه اش در کیلومتر ۶ جاده بیجار در استان زنجان است. سایت شرکت زرین معدن آسیا در نشانی:azmc.ir در دسترس است.

شرکت ذوب و روی اصفهان با نماد فروی

شرکت ذوب و روی اصفهان در بازار دوم فرابورس در سال ۱۴۰۰ قرار داشت. تولید شمش روی از جمله فعالیت های این شرکت است. شرکت ذوب و روی اصفهان در فلاورجان نصف جهان مستقر است و سایت فروی در نشانی: zoberoy.ir در دسترس می باشد.

شرکت صنایع فولاد آلیاژی یزد با نماد فولای

فولای در بازار اول فرابورس است. این  شرکت، در زمینه انواع قطعات و مقاطع آماده سازی شده فولادی فعالیت داشته و کارخانه آن در ۳۰ کیلومتری غرب یزد است. سایت فولای در نشانی yasico.com در دسترس است.

شرکت فولاد هرمزگان جنوب با نماد هرمز

هرمز از دیگر سهام گروه فلزات اساسی در بازار دوم فرابورس است. هرمز، در زمینه فولاد فعالیت داشته و در کیلومتر ۱۳ اتوبان شهید رجایی بندرعباس قرار دارد. سایت فولای در نشانی: hosco.ir در دسترس می باشد.

شرکت فولاد کاوه جنوب کیش با نماد کاوه

شرکت فولاد کاوه  جنوب کیش در بازار دوم بورس است. از فولاد سازی های بندرعباس بوده و در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس واقع شده است. شرکت گسترش صنایع معدنی کاوه پارس و بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، از سهامداران عمده فولاد کاوه جنوب کیش هستند.سایت کاوه  در نشانی: sksco.ir  در دسترس است.

شرکت کالسیمین با نماد فاسمین

یکی از معتبر ترین نمادهای گروه فلزات اساسی در بورس ایران است. حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان در شهریور ۱۴۰۰ شمسی، ارزش بازاری داشته و اکتشاف و استخراج و بهره برداری از معادن و خرد کردن و تغلیظ مواد معدنی را انجام می دهد. کارخانه کالسیمین در زنجان است. سایت کالسیمین در نشانی:clacimin.ir  در دسترس است.

شرکت فولاد امیرکبیر کاشان در نماد فجر

شرکت فولاد امیرکبیر کاشان در بازار اول بورس از نمادهای گروه فلزات اساسی است. طراحی،ساخت،راه اندازی وبهره برداری ازکارخانجات تولید ورق نوردگرم وسرد ورق های فولادی، ورق رنگی، ورق اسیدشویی ، قلع اندود، ورق های گالوانیزه و تولید انواع شمش و تولید انواع محصولات فولادی وشکل دهی انواع ورق های فولادی . طراحی و ساخت و تولید انواع مصنوعات فلزی و انجام خدمات فلزی وشکل دادن ورق های فولادی و مقاطع فلزی از جمله فعالیت هایش در کیلومتر ۱۴ جاده اردستان کاشان است. سایت فولاد امیرکبیر کاشان در نشانی: aksteel.ir در دسترس است.

شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر با نماد کویر

این شرکت در بازار دوم بورس قرار دارد. تولید انواع شمش فولادی، میلگرد ساده و آجدار و انواع تیرآهن، از جمله فعالیت های این شرکت اصفهانی محسوب می شود. و سایت کویر در نشانی: kavirsteel.ir در دسترس است.

شرکت آلومینیوم ایران با نماد فایرا

فایرا در بازار دوم بورس قرار دارد. ۲۰ هزار میلیارد تومان ارزش بازاری داشته و تولید کننده  همه نوع شمش آلومینیومی است. کارخانه آلومینیوم ایران در اراک واقع شده و سایت فایرا در نشانی:iralco.ir در دسترس است.

شرکت نورد و قطعات فولادی با نماد فنورد

فنورد، از سهام گروه  فلزات اساسی در بازار دوم بورس است. ذوب، ریخته گری و نورد و سازه های فلزی از جمله  فعالیت های فنورد است. کارخانه فنورد در کیلومتر ۱۴ جاده  قدیم کرج واقع شده است. سایت فنورد در نشانی: ghataat.com در دسترس می باشد.

شرکت نورد آلومینیوم با نماد فنوال

فنوال هم در بازار اول بورس است و به  نسبت سهم کوچکی است. کم تر از ۳ هزار میلیارد تومان در شهریور ۱۴۰۰ ارزش بازاری داشته و و در تولید و فروش ورق آلومینیوم و فرآورده های مربوطه  فعال است. کارخانه  اش در اراک است. سایت فنوال در نشانی:navardaluminum.com در دسترس است.

شرکت آهن و فولاد ارفع با نماد ارفع

ارفع از جدید ترین مهمانان اضافه شده به گروه فلزات اساسی بورس ایران است. در بازار دوم فرابورس قرار دارد. ارفع در کیلومتر ۲۵ جاده اردکان به نایین واقع شده و سایت ارفع در نشانی:  arfasteel.com  در دسترس است.

شرکت صنایع مس افق کرمان با نماد فافق

شرکت صنایع مس افق کرمان در بازار پایه زرد فرابورس ایران واقع شده است. شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه از جمله سهامداران عمده این  شرکت محسوب می شود و سایت آن نشانی : kcico.ir در دسترس است .

شرکت گسترش صنایع روی ایرانیان با نماد فگستر

نماد فگستر از نمادهای کوچک بازار بورس در گروه فلزات اساسی  است. تولید شمش روی از فعالیت های گسترش صنایع روی ایرانیان است. در کیلومتر ۴ جاده بیجار در شهرک تخصصی روی واقع شده و سایت آن در نشانی: izie.ir در دسترس می باشد.

شرکت توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه با نماد میدکو

میدکو از معتبر ترین شرکت های گروه فلزات اساسی در بورس ایران است. یک سهم بنیادی برای سهامداران بلند مدتی. برنامه های حال و آینده میدکو را در سایت میدکو به نشانی:midhco.com دنبال کنید.

شرکت نورد و لوله اهواز با نماد فاهواز

فاهواز در بازار پایه نارنجی فرابورس ایران قرار دارد. تهیه و توزیع انواع و اقسام شمش های فولادی، .انواع و اقسام کلاف و ورق فولادی، تولید تسمه و نوار فولادی و انواع مختلف لوله های اهنی سیاه و فولاد مخصوص و الومینیومی بروفیل های مخصوص فولادی از جمله فعالیت های نورد و لوله اهواز است. فاهواز را در نشانی: arpcosteel.ir دنبال کنید.

شرکت معدنی کیمیای زنجان گستران با نماد کیمیا

شرکت کیمیا در بازار اول فرابورس قرار دارد. استخراج و بهره برداری از معادن کانی های غیر فلزی و فلزی از جمله فعالیت های این شرکت در زنجان است که در کیلومتر ۵۰ جاده زنجان بیجار واقع شده  است. سایت کیمیا در نشانی: KZG.IR در دسترس می باشد.

شرکت سرمایه گذاری توکا فولاد با نماد وتوکا

وتوکا از سهام گروه  فلزات اساسی در بازار اول بورس است. در اصفهان واقع شده و سایت آن در نشانی: TUKACO.IR در دسترس است.

شرکت فرآوری مواد معدنی ایران با نماد فرآور

فرآور از سهام گروه فلزات اساسی در بازار اول بورس است. تولید شمش روی در کیلومتر ۵ جاده بیجار استان زنجان از جمله فعالیت های فرآور است. سایت فرآور در نشانی: FARAVARI.ORG در دسترس است.

شرکت فروسیلیس ایران با نماد فروس

شرکت فروسیلیس ایران با نماد فروس در تولید انواع فروآلیاژ فعالیت دارد. فروس در کیلومتر ۱۱ جاده سمنان واقع شده و سایت فروس در  نشانی: IRAN-IFC.COM در دسترس است.

شرکت فولاد کاویان با نماد فوکا

فوکا در بازار پایه زرد فرابورس قرار دارد. فوکا در زمینه تولید انواع و اقسام شمش های فولادی و ورق فولادی و پروفیل های مخصوص فولادی و نورد مفتول فعالیت دارد. در کیلومتر ۹  جاده خرمشهر قرار دارد. فوکا در نشانی: KAAVIANSTEEL.COM در دسترس  است.

شرکت مس شهید باهنر با نماد فباهنر

فباهنر در گروه اول بورس است. تولید انواع فراورده های مسی و آلیاژی و برنجی از جمله فعالیت های این مجموعه است. فباهنر در کیلومتر ۲۰ جاده باغین کرمان قرار دارد. سایت فباهنر در نشانی: CSP.IR در دسترس است.

شرکت آلومراد با نماد فمراد

فمراد در گروه فلزات اساسی در بازار دوم بورس است. تولید راد و بیلت آلومینیومی و آلیاژ های آن از جمله فعالیت های آلومراد است که در بلوار آیت الله خامنه ای استان قزوین مشغول به فعالیت می باشد. فمراد در نشانی : ALUMTEKCORP در دسترس است.

شرکت غلتک سازان سپاهان در نماد فسازان

فسازان از نمادهای گروه فلزات اساسی در بازار دوم بورس است. تولید انواع شمش های فولادی به روش ریخته گری مداوم و تک باره ای، تولید انواع قطعات صنعتی بر اساس سفارش مشتری از جمله پاتیل سرباره فولاد سازی، کوکیل و متعلقات مربوطه جهت شمش ریزی، انواع قالب برش و پرس بدنه خودرو از جنس چدن های آلیاژی و سایر قطعات ریخته گری چدنی و فولادی از فعالیت های فسازان در اصفهان است.

سایت فسازان در نشانی: GHALTAKSAZAN.COM در دسترس است.

شرکت ملی سرب و روی ایران در نماد فسرب

فسرب در بازار دوم بورس است. نماد کوچکی است و تولید کننده سرب و روی در کیلومتر ۱۲ جاده قدیم زنجان تهران است. سایت فسرب در نشانی: NILZCO.COM در دسترس است.

شرکت صنعت روی زنگان در نماد زنگان

زنگان در بازار اول فرابورس است. راه اندازی کارخانجات صنعتی و صنایع معدنی و فرآوری کانی ها از جمله خدمات این مجموعه در کیلومتر ۵ جاده بیجار در استان زنجان است. سایت زنگان در نشانی: ZZIC.IR در دسترس است.

شرکت تولید و سرب روی ایرانیان با نماد فتوسا

فتوسا در گروه فلزات اساسی در بازار اول است. در کیلومتر ۴۸ جاده زنجان بیجار واقع شده و سایت فتوسا در نشانی: ILP.IR در دسترس است.

شرکت سپنتا با نماد فپنتا

فپنتا در بازار دوم بورس قرار دارد و از کوچک ترین سهام گروه فلزات اساسی است. ساخت لوله سفید و سیاه و پلمیری و پروفیل ورق و مصنوعات آهنی از جمله  فعالیت های سپنتا است در کیلومتر ۹  جاده قدیم کرج. سایت سپنتا در نشانی:sepanta-tehran.co در دسترس است.

شرکت فولاد آلیاژی ایران با نماد فولاژ

فولاژ از دیگر سهام گروه فلزات اساسی در بازار اول بورس واقع شده است. تولید انواع فولاد آلیاژی به  روش گوناگون را در دستور کار دارد. کارخانه اش در بلوار آزادگان شهر یزد است. سایت فولاژ در نشانی: iasco.ir در دسترس می باشد.

شرکت فولاد خراسان با نماد فخاس

فخاس در بازار اول بورس قرار دارد. در زمینه تولید نورد مفتول و مقاطع فولادی و صنایع وابسته فعالیت دارد. کارخانه اش در کیلومتر ۱۵ جاده شهر فیروزه در نیشابور است. سایت فخاس در نشانی: KHORASANSTEEL در دسترس می باشد.

گروه صنعتی سپاهان با نماد فسپا

فسپا در بازار دوم بورس است. ساخت و طراحی و تولید انواع لوله و پروفیل و مصنوعات فلزی را در کیلومتر ۲۵ جاده  نایین در استان اصفهان در دستور کار دارد. سایت فسپا در نشانی: SEPAHAN.COM در دسترس است.

شرکت صنایع تجهیزات نفت با نماد فنفت

فنفت ، در بازار زرد فرابورس قرار دارد. سایت شرکت صنایع تجهیزات نفت در نشانی: peic.co در دسترس است.

شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان با نماد فجهان

فجهان در بازار اول فرابورس ایران قرار دارد. شهریور ۱۴۰۰ شمسی، عرضه اولیه شد. فجهان در زمینه عملیات فولادسازی با روش های مختلف عملیات ذوب و ریخته گری و نورد آهنی فعالیت دارد. یکی از ۵۰۰ شرکت بزرگ کشور است. فجهان در کیلومتر ۵۰ جاده شیراز قرار دارد.

مخاطب گرامی

اگر سهامدار سهام فوف الذکر هستید، تحلیل های تکنیکالی و بنیادی خود را از طریق بخش کامنت به اشتراک بگذارید. سهامداری با بهترین سهام گروه فلزی را در نظر داشته باشید. آخرین خبرها از سهام گروه فلزی بورس و فرابورس ایران را در عصرفلز دنبال کنید.

اسامی شرکت های فلزات اساسی در بورس و فرابورس ایران

لینک کوتاه : https://asrfelez.com/?p=847

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 3انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.