• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
21

امسال از رکورد تولید ۲۸۰ هزار تن مس کاتد عبور می‌کنیم

  • کد خبر : 696
  • ۱۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴
امسال از رکورد تولید ۲۸۰ هزار تن مس کاتد عبور می‌کنیم
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: شرکت مس سال گذشته از رکورد تولید با ۲۵۰ هزار تن مس کاتد عبور کرد و امسال از ۲۸۰ هزار تن مس کاتد عبور می‌کنیم.

 عصرفلز – اردشیر سعدمحمدی عصر امروز در نخستین نمایشگاه و نشست‌های تخصصی مدیریت بحران پدافند غیرعامل امداد و نجات در محل دائمی نمایشگاه‌های جنوب‌شرق کرمان اظهار داشت: شرکت مس سال گذشته از رکورد تولید  با ۲۵۰ هزار تن مس کاتد عبور کرد و امسال از ۲۸۰ هزار تن مس کاتد عبور می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران عنوان کرد: با اتفاقاتی که در رابطه با اکتشافات افتاده و همچنین ذخایری که داریم و طرح‌های توسعه با ۲ میلیارد و ۲۷۰ میلیون یورو به علاوه ۲۰ هزار میلیارد تومان، فضایی در آینده تعریف می‌کنیم که بتوانیم در اشتغال حرف‌ داشته باشیم و بتوانیم از تمام جوانان برای معادن جدید که قرار است بازگشایی شود استفاده کنیم.

سعدمحمدی ادامه داد: صادرات مس سال گذشته ۲.۵ برابر افزایش داشت و در سه ماهه اول امسال نسبت به سال ۹۸، ۲۰ درصد جلو هستیم‌.

وی خاطرنشان کرد: در کنار مباحث صنعتی، تولیدی و اقتصادی مجموعه، همدل و یکسو و با یک نگاه در کنار مردم بوده و اعلام می‌کنیم در شرایط سخت مردم را تنها نخواهیم گذاشت.

وی افزود: برای مسئولیت‌های اجتماعی سال گذشته احداث ۷۰ زمین چمن در روستاها به پایان رسید و توسعه متوازن در همه بخش‌ها صورت می‌گیرد.

وی از ایجاد بیمارستان ۵۰ تختخوابی بحران رفسنجان با تمام امکانات پزشکی یاد کرد و گفت: در شهربابک ۲۵ تخت با امکانات و تجهیزات پزشکی فراهم کردیم.

سعدمحمدی اظهار کرد: در تمام روستاهای اطراف سرچشمه امکانات ضدعفونی ماسک و دستکش توزیع شده تا نسبت به کنترل شیوع بیماری اثرگذار باشد.منبع

لینک کوتاه : https://asrfelez.com/?p=696

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.